زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

اووووووف امتحانا

خدا بخیر کنه امتحانای این ترمو.هر ترم تو فرجه مث ادم میخوندم تهش اونجوری میشد این ترم که واویلاس.اخه دیدیم گویا اون نمره ای که اخر میگیری هیچ ربطی به اینکه چقد اون درسو خوندی یا چقد فهمیدیش نداره و معیار نمره دادن استادا در ۷۰درصد مواقع چیزای دیگس: 

 

فک و فامیل و جد و ابادتو بشناسه (مربوط به دانشجو های بومی) 

باهاش بگو بخند داشته باشی 

سر و وضعت آس باشه تا یه احترام دیگه واسش داشته باشی  

اخریشم اینه... من امشب تنهام... 

 

حلا من درمونده که شامل هچکدوم از ۴ دسته ی بالا نمیشم و از خوندن هم چیزی نصیبم نمیشه تکلیفم چیه؟؟

من لیاقت تو رو ندارم!!!

جمله ای بس تخیلی که پسرای عتیقه واسه دودره بازیشون خیلی استفاده می کنن. خب مرد حسابی(الان دیکه مرد پیدا نمیشه اگه هم بشه حسابی نیس) حداقل بگو حوصلتو ندارم  یا ازت خسته شدم والا این شرف داره که با این جمله ی به اصطلاح صادقانت اون دختر بینوا رو خر کنی(البته خر خودتی)خب در این که پسرا یه مشت انسانهای بی لیاقت و بی عرضه هستند که شکی نیس. ما که تاحالا قسمتمون نشده ولی دوستان هروقت با این جمله برخورد میکنن سوژه خندمون براهه

مثال: 

تو خیلی خوبی و من لیاقتتو ندارم 

با تو بودن لیاقت میخواد که من ندارم 

کلا کلمات این جمله ها رو هی پس و پیش میکنن که مثلا تاثیر گذارتر بشه  

شانس در احتضار

لوک خوش شانس در استانه بدشانسی...

.

.

.

.

.

ادامه مطلب ...