زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

یکی از اس ام اسای قشنگ گیگوش

یادش بخیر هر نوع اس ام اسی میخواستیم گیگوش داشت

یکی از اس ام اسای قشنگش:



همه ی بدهی هایم را هم که صاف کنم

به دلم مدیون می مانم

برای تمام دلم می خواست های بی جواب مانده ام...




همه اینجورین نه؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
گیگوش پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

مرسی عزیزم، مرسی که بیادم بودی
با اینکه این اس ماله خودم بود ولی اینجا انگار تازگی داره برام

گارسولک سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:40

دلم میخواست برم تهران مد و با خیال راحت خرید کنم..... بی جواب ماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد