زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

زنــــــدگــــی ســـــــــگـــــــــی

زندگی سگی چار تا سگ توله در شهر غریب به عنوان چارتا دانشجو! (دو سگ توله رفت و امدی هستند)

ماه خدا

بازم خاطره ها زنده شدن،یاد ماه رمضونای خونمون بخیر 

 همهمه های نزدیک افطار،یادش بخیر..... تشنگی های من و انگل،یادش بخیر  

ذوق و شوق پیاده روی و هراز گردی بعد از افطار،یادش بخیر.... تقسیم بندی کارهای سحر و افطار،یادش بخیر 

یادش بخیر سحر بیدار میشدیم چراغای خونه همه همسایه ها خاموش بود،فقط چراغ روشن خونه پهلوون بهمون دلگرمی میداد 

رفتن به امامزاده ابراهیم تو شبای قدر،یادش بخیر 

1000بار یادش بخیر،یادت بخیر روزای قشنگ دانشجویی

نظرات 2 + ارسال نظر
لوکی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

هعی وای من !
اینا رو جلو من نگو بیشور .... من فقط یه سال قد چن روز واسه ماه رمضون امل بودم.... که انقدم درس داشتیم به هرازگردی نرسیدیم!
اها......رقص دم سحر یادت رف
گارسولک امسال چقد واسش سخت باشه خدا میدونه !!!!!

گارسولک سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

آرایش کردن تو شیشه پنجره واسه شب قدر یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد